mandag 13. august 2012

Helgens loppefangst

Mitt absolutte favorittloppemarked ble avholdt i helgen.
Med knerten på magen stilte jeg opp blant de andre loppejegerne - akkurat som vanlig.
En skal tidlig krøkes, vet dere...;)

I og med at jeg ikke kunne løpe rundt som jeg pleier, ble det litt mindre jag og stress, 
men kanskje ikke like mange fine loppefunn. 
Huset er stappfullt uansett, så det er vel i grunnen greit at jeg lærer å begrense meg! ;)



Dette ble ihvertfall med meg hjem (pluss litt, men det får dere se en annen gang!) 




Noen fine barnebøker - favoritten er Jason-boka.
Den nye saftkanna vår.
Et søtt glass jeg skal bruke som vase.
Noen babyklær og en babysovepose i blomstrete retrostoff.
Et strånett som allerede har vært tatt i bruk på badetur.


Her fortsetter sola å skinne:)
Håper sola skinner der du er også! :)


7 kommentarer:

  1. Åh Sissel nogen fine fund, er især vild med flet-kurven!
    Man er bare NØD TIL at komme afsted til loppemarked, tænk hvis man undgik en stor skat!
    kh Libbie

    SvarSlett
  2. Flotte funn. Jason og Sinnaguri var min datters yndlingsbok da hun var liten. Nå fyller hun 30, men jeg kan den boken nesten utenat enda. Kos deg med gutta dine. D

    SvarSlett
  3. Lækre fund - kan se der også er en dansk bog - her er vi rigtig glade for Ole Lund Kirkegaard.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  4. Hei Sissel
    Det er alltid så hyggelig å finne bøker man selv kjenner fra da vi var små : ) Jeg hadde også Jason-boka da jeg var liten. Så fint et stoff du har fått med deg, også,-deilig med retro stoff-funn!

    Smil fra Marthe

    SvarSlett
  5. Jason!!! Ham husker jeg så tydeligt - med moren der trak ham afsted, fordi de havde travlt. Jeg har faktisk kigget efter Jason-bøger på biblioteket, for jeg ville gerne læse dem for min store søn, men de havde dem ikke.
    Det er nogle fine køb!! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails