onsdag 8. august 2012

Uinspirert sying

Mitt kreative "jeg" er ikke i toppform om dagen.
Og jeg er ikke så veldig glad i kreative prosjekter som MÅ gjøres. Da mister jeg liksom piffen.

I barnehagen til lillegutt hviler de på strandmadrasser på gulvet. 
I og for seg helt greit det altså, men det viser seg at strandmadrasser nærmest er umulig å få tak i. 
Også er de trukket med polyester - med andre ord; deilig og klamt å ligge på...

Egentlig hadde jeg tenkt til å sy et flott til trekk til madrassen i mange forskjellige stoffer, 
men så var det at jeg mistet piffen og følte meg TOTALT uinspirert.
I går kveld måtte jeg til pers, enten jeg ville eller ikke. 
Gutten kan jo ikke ligge rett på gulvet heller!

Bomullsstoffet som skulle være bakside, ble forside også. 
Og for at gutten skal kjenne igjen sin egen madrass, klistret jeg på en giraff. 
Det ble ikke mer fancy denne gangen.


Heldigvis tenkte jeg klart nok i all min uinspirerthet til sette i trykknapper i bunnen. 
Da kan trekket lett tas av og vaskes.


I mangel på en fargerik og fin strandmadrass, sendte jeg med lillegutt Rasmus Klump-puta.
Han var heldigvis fornøyd, med både madrassen og puta. 
Men så er han min egen lille heiagjeng også da; "du er den beste mamman i hele vide verden!" :)
Jeg kan ikke annet enn å si meg enig;)



God hvil, gutten min:)


8 kommentarer:

  1. Jeg har ikke inntrykk av at han har noen grunner til å være annet enn fornøyd med en mamma som er så flink til og med på en uinspirert dag ;)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde vært veldig fornøyd jeg og :)
    Så søt han er :) Smelt.

    SvarSlett
  3. Årh en sød lille dreng, du har. Og jeg synes altså også, at det er et fint betræk du har lavet;-)
    Knus

    SvarSlett
  4. Synes også det er et fint betræk forstår godt han blev glad

    SvarSlett
  5. Syns det ble et veldig fin madrass jeg! Og Mathias fortalte med store øyne at "også var det giraff på også altså", tydelig imponert :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg;)

    Flinka;)))
    Madrassen ble fin den.
    Men uff, noen ganger er gnisten borte;)

    Sygnisten din kommer helt sikkert tilbake;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  7. Så jo fin ut den madrassen, men litt kjedelig når piffen går ut av en og man MÅ gjøre det likevel... Men hørtes da ut som brukeren var SUPER fornøyd!! Tenker det gnistret bitte litt da ;o)

    Fortsatt fin uke!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails