lørdag 4. august 2012

For fødselen

Å sette et barn til verden er ikke bare-bare.
Mannen skjønner det. Han var jo tross alt tilstede og fikk med seg smerteskrikene. 
Stakkars, han er sikkert traumatisert for livet... 
Vi går for epidural igjen neste gang, for å si det sånn.

I dag fikk jeg fin-fine gaver, som takk for at han slipper å føde!
Merker at jeg er veldig glad i akkurat denne tradisjonen;)


Du vet du er sammen med en blogger når innpakningen må tas bilde av først...


Jeg er nå en veldig fornøyd eier av en Liebe perlekrukke

og en Casalinga-vase:)


Snilleste mannen; jeg føder barna dine igjen når som helst jeg altså:)


Jeg fikk faktisk Goretex-sko også, som jeg har ønsket meg så lenge! 
Hvis dette hadde vært en fritids/livsstils/trenings-blogg, hadde jeg sikkert tatt bilde av de også;)

9 kommentarer:

  1. Vèl fortjent : ) Fin-fine gaver,
    og jeg må si jeg liker innpakningen
    veldig godt! Supre fargekobinasjoner
    : ) God helg!

    SvarSlett
  2. Skikkeleg fine saker du fekk:) Vel fortjent!

    SvarSlett
  3. det var jammen fine gaver!!!
    snille, gode mannen - jammen godt en setter pris på akkurat det:)
    kos deg videre med knerten og de to andre gutta!
    KLEM

    SvarSlett
  4. For noen fine gaver du har fått...en sånn perlekrukke står høyt på ønskelisten. Vel fortjent og også gratulerer så mye med den lille. Kos deg med den fine familien din og ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  5. Tillykke med den lille ny. Og virkelig smukke gaver du har fået. Tillykke med dem også :-)
    Kate

    SvarSlett
  6. Så flotte gaver! Gratulerer med Lillebror :)

    Mvh Siv

    SvarSlett
  7. Så heldig du er som har fått så fine gaver :-) Jeg hinter fortsatt om at det var en stor jobb, nesten ti måneder senere, haha :-)
    God helg videre!

    SvarSlett
  8. Haha, du kan jo ikke ha blitt vettskremt når du allerede snakker om neste fødsel...men gavene er virkelig vel fortjent, det er en bragd hver eneste gang å føde et barn - epidural eller ei (jeg sa også det på fødestua etter første fødsel: vi går for epidural neste gang og! har tenkt til å holde det løftet ; )

    SvarSlett
  9. jeg tørr ikke epidural jeg :P
    Fikk en-eller-annen bedøvelse innvendig med første, de to minste uten bedøvelse (minsta var det ikke tid for noe slikt..fødte på helsesenteret 15min unna hjemme, tar over 2timer til nærmeste fødestue/sykehus)

    Synd mannen ikke har skjønt at jeg trenger gaver også :P

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails