søndag 19. august 2012

Sakte, men sikkert...

...kommer tingene på plass på lillegutts rom. VELDIG saaaakte. 
Det er frustrerende når man er vant til å få ting fort unna, men umulig å unngå når man har en liten baby å ta seg av. Go slow får bli mitt nye motto.



Den fine nattlampa fra Ferm Living henger nå ved siden av senga og nytt sengetøy er på plass.


Trodde salget var over nå, men dette sengetøyet fra Princess ga jeg bare en hundrelapp for:) 
Egentlig så drømmer jeg om dette sengetøyet til lillegutt, men det er jo en helt annen prisklasse...!



Nå skal jeg ut å nyte sola, mens knerten fortsatt sover i vogna!
Ha en fin dag da, dere:)


6 kommentarer:

  1. Åh, det ble veldig, veldig fint. Og den lampa har jeg ikke sett før men den er knallstilig!! jeg har en rull med teakfolie, kanskje lage lampe selv?? Takk for inspirasjon. Hilsen Anne Lise :-)

    SvarSlett
  2. Så fint ; )
    Gid jeg havde fundet på at skære den bil ; )

    SvarSlett
  3. Stilig!! Senga og lampa er perfekt match :)

    SvarSlett
  4. Suuper fin blogg, elsker lampa fra ferm living!
    håper det er greit jeg la meg til som følger på bloggen din :)

    http://de-sma-oyeblikkene.blogspot.no/

    klem Hanne Elisebet

    SvarSlett
  5. så koslig rommet blir :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails