torsdag 9. august 2012

I kurv


Vi koser oss hjemme, knerten og jeg.
I dag har vi selskap av lillegutt også. Han skal nemlig på sitt første tannlegebesøk!
Alene med en baby og en 3-åring hos tannlegen...hmmm...det blir interessant...!

Knerten er heldigvis roligere enn det storebroren var som baby, men han begynner å bli litt mer våken nå og krever sin del av oppmerksomheten. Han har heldigvis lite magevondt (så lenge jeg passer på hva jeg spiser), men han er en ordentlig kosegutt og vil ligge tett inntil, helst hele tiden. Tett inntil mamma. 
Og det er vel akkurat sånn det skal være:)

Men innimellom må mamman lage mat, og da er det greit å ha en kurv på kjøkkenet å ligge i. 
Og en smokk.


Da kan det faktisk hende at vi glemmer oss bort og sovner for en liten stund...

Dynetrekket av retrostoffer sydde jeg et par dager før knerten kom til verden. 
Kurven er fra en genbrugsbutikk i Danmark og ble min for 70 kr. 



Fin torsdag til deg:)



11 kommentarer:

  1. Veldig flott kurv, og dynetrekket var helt nyyyyydelig! Utrolig fine farger :)
    Kjekt å ha han liggende der da :)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Har det på same måte. Ikkje lett å få gjort noko med desse kosebabyane. Det er no dei som er sjefen, men eg er for rastlaus til slikt....

    SvarSlett
  3. Knallkoselig, både kurv og dynetrekk! Håper det går greit hos tannlegen:).

    SvarSlett
  4. Ja, det høres ut som ei utfordring, håper det går greit:-)
    Så fin korg og dynetrekk.

    SvarSlett
  5. For eit koseleg innlegg! Herlege fargar og nydeleg lys!

    Ha ei god helg! :)

    SvarSlett
  6. Åh, vad mysigt det låter! Längtar nästan ihjäl mig efter att min bebis kommer så vi också kan vara hemma och mysa hela dagarna. :)

    SvarSlett
  7. Så nydeleg han er, og så godt og fint han har det :)

    SvarSlett
  8. Tenk å være baby, og få ligge i en sånn kurv.
    Herlige stoffer, og veldig fine bilder. Ser ut som at han har det fint! Ü

    SvarSlett
  9. Så fin han er i den fine kurv :)

    Kh Karina

    SvarSlett
  10. Herlige sovende unge!! De er bare nydelige når de sover!
    Lekker kurv;-)

    SvarSlett
  11. Åh der ligger han som en rigtig lille prins. Hvor er han sød, og hvor er der fint hos Jer :-)
    Kate

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails