mandag 27. august 2012

Pimpet skap

I et lite og forholdsvis nytt hus, der ingen kvadratmetere er kastet bort på bodplass, gjelder det å presse inn oppbevaringsløsninger i ethvert rom. Etter jeg fikk pyntet skapet på badet med svaler, synes jeg faktisk ikke det ser så halvgærnt ut.



Papiret er fra DecorateShop i Randers.


Når man ikke har noe bedre å blogge om enn skapet på badet, kunne det kanskje være like greit å ta seg en bloggpause. Det er bare det at det fort blir litt vanskelig å komme i gang igjen. Og blogging gjør meg såpass glad at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal klare meg uten. Så derfor får dere værsågod bære over med meg og mine mer eller mindre uinteressante innlegg...;) 

Jeg hadde jammen glemt hvor tidkrevende babyer er! Men jeg koser meg altså:) Han er så fin!!




10 kommentarer:

  1. Hihi :) engang imellem er det bare sådan... Og ja, det er svært at vende tilbage efter pause så blog du da bare videre om badskabe ;)

    SvarSlett
  2. Nej, endelig ingen blogpause fra din side - jeg læser stadig med med fornøjelse!

    SvarSlett
  3. Jeg synes bestemt ikke dine indlæg er uinteressante, så bliv endelig ved med at blogge i det omfang du har lyst og tid. Blogning skulle jo gerne være en kilde til glæde for os - ikke en belastning:-)
    God og nem løsning med svalerne - og smukke papirer:-)
    God dag
    Kate

    SvarSlett
  4. Jeg elsker innleggene dine uansett, så bare fortsett! En liten overraskelse er på vei til deg i posten. :)

    SvarSlett
  5. Hehehe :0) Syns nå innleggene dine er koselige uansett, jeg :0) -og skapet ble kjempefint det også :0) Kos deg du, både med litt blogg og baby. ;0)

    SvarSlett
  6. Dette ble jo kjempefint! Skriv om hva du vil, vi kommer innom likevel :)

    SvarSlett
  7. Det er også dejligt at høre/læse om de små ting;0)
    kh.Laila

    SvarSlett
  8. jeg lever for å finne gode løsninger! og hver gang jeg får plass til et nytt skap et sted, så blir jeg pittelitt lykkeligere :)

    SvarSlett
  9. Husk at det er din blog, så du bestemmer hvor meget og hvor lidt du har tid og energi til at skrive, og vi andre følger med så meget som vores tid og energi rækker men lad dig aldrig stresse over at skulle lave indlæg, det er ikke værd at spilde sit liv på:O) fine svaler, de minder mig om den frihed til at bevæge sig rundt i livet som vi har og som vi aldrig må glemme at udnytte.
    Bedste hilsner
    Eva

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails