tirsdag 14. august 2012

Begivenhetenes gang

Tenk at et enkelt kjøp som dette

kan føre til dette...

 ...og dette...

...og dette.

En seng ble med hjem fra loppemarkedet i helga for 200 kr. Lillegutt er ikke fullt så liten lenger, skuvsenga er både i det korteste og smaleste laget, så det måtte bli en stor seng til den store gutten vår:)
Sengekjøpet gjorde det "nødvendig" med litt forandringer på barnerommet. I går ble alt vegghengt tatt ned og hull sparklet, og i dag har jeg malt vegger og taklister. Å male et rom anbefales ikke når man samtidig skal passe på en 4 uker gammel baby. Men sånn blir det når man er en særs utålmodig person som synes at alt skulle vært gjort i går (eller aller helst i forrige uke...). Og det gikk jo - på et vis...;)
Det ser heldigvis ut som at jeg slipper unna med 1 strøk, så da er det bare å glede seg til å fikse og ordne:) 


Fin kveld til deg:)


8 kommentarer:

  1. Ih det bliver sikkert fint - jeg glæder mig til at se det når det er færdig....jeg er ligesom dig utålmodig, så da vores den ældste var nyfødt mente jeg at jeg skulle male dørkarme...et tidskrævende projekt når ens barn ikke synes der er behov for så meget søvn:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  2. Oi såpass ja :) det holdt ikke med å bare bytte ut senga hehe! Det blir sikkert knallfint, og plutselig er rommet klart så rask som du er! Flinka! Klem

    SvarSlett
  3. *ler*
    Typisk :o)
    Ser ut som det blir skikkelig bra da.

    SvarSlett
  4. Kjenner til det der. Det har lett for å balle på seg :) Heldig gutt som har så gira mamma.

    SvarSlett
  5. herlig kjøp da!!
    Kjenner til at det meste skulle vært gjort i går!
    Utålmodig jeg, neida..! hihi blir nok veldig bra :-)

    SvarSlett
  6. Sikke en skøn seng og jeg er vild med de farver du maler med!
    Det kan kun blive godt :)

    SvarSlett
  7. Så fin seng!
    Lett at det ene følger det andre når man først må flytte på noe, ja.
    Rommet blir garantert knallfint!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails