tirsdag 13. november 2012

Innpakkingsstæsj

Jeg har nå pakket og levert de første julegavene. Og i den prosessen innså jeg at jeg hadde tenkt veldig mye å julegavene, men ytterst lite på innpakkingen! Jeg var rett og slett særs dårlig stilt når det gjalt både papir, bånd og gavelapper. Men hva kan ikke en tur til mitt elskede Oslo løse av problemer? ;)

Innpakkingspapiret blir i år fra House Doctor (kjøpt hos Ting). Det er forskjellig mønster på hver side av papiret, noe som gir ekstra variasjonsmuligheter, også slipper man at det er gjennomsiktig. Lite poeng med papir rundt pakkene hvis man likevel ser hva som er inni (det hvite papiret fra Panduro var i fjor en gedigen nedtur!)...


En tur innom Granitt i Bygdø Allé resulterte i meter på meter med svart/hvit snor, hvite manillamerker og pakkepynt. 
Jeg har med årene gått mer og mer bort fra tradisjonell julegaveinnpakking, og samtidig blitt mer og mer glad i pynt på pakkene:)


Egentlig er det veldig utypisk meg å bruke så mye svart (det eneste svarte jeg har i interiøret hjemme er vel tv´en vår), men nå føltes det greit å prøve noe nytt:) Til/fra-stempelet er fra Søstrene Grene. Lignende fantes også hos Granit.



Ha en fin dag:)

4 kommentarer:

  1. Fantastisk! :)
    Rigtig dejlige billeder..

    Www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlett
  2. For noen kule innpakningspapirer!!!

    Her blir det nok endel tradisjonell, fargerik,
    innpakking.. Syns endel av julens sjarm er alt
    dette virrvarret av farger å mønstre under treet ;)
    Men har også laget noen gaveesker av et gammelt
    interiør blad, syns det ble veldig søte esker :)
    Og redesign har virkelig sin sjarm...

    Ønsker deg en flott kveld!!

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  3. Ah...inspirert! Gler meg til å pakke inn julegåver! :)

    God tysdagskveld!

    SvarSlett
  4. Hvor er det smukt. Vil også gøre lidt ekstra ud af indpakningen i år

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails