fredag 9. november 2012

Lekker retrofrotté!

Jeg og Monika pleier å dele litt på stoff-funnene når vi har vært på loppis. Denne blå frottéen kom hun med for en stund siden, og etter en god vask har en bit av den blitt til en smekke til knerten. Smekken har sine skjønnhetsfeil - vi er nemlig ikke bestevenner skråbåndet og jeg... Men gult og turkisblått ble ihvertfall fint sammen:)



 På baksiden har jeg brukt et tisselaken i frotté, så blir det ikke vått igjennom.



Denne smekka blir det veldig snart god bruk for. I neste uke blir knerten nemlig hele 4 mnd gammel, og skal få begynne å smake litt grøt. Det tror jeg blir topp for både han og meg, for nå føles det som jeg ammer 24/7...!


Finingen min:)


8 kommentarer:

  1. Så herlig :) (Hvis det er noen trøst så er ikke jeg heller alltid go-venn med skråbånda :)

    SvarSlett
  2. Så skjønn han er:)
    Og fantastisk fin smekke.
    God helg ønskes dere begge!

    SvarSlett
  3. Søt smekke på søt tass! :)
    Fin helg til deg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. SÅÅÅÅ lækker hagesmæk! elsker retro!
    og såå lækker smækker baby også :D

    SvarSlett
  5. For ei nydelig smekke! Stoffet er heilt fantastisk! Og så søøt gutt:)

    SvarSlett
  6. han er bare så utrolig skjønn!!

    og å finne slik fin frotte er jo nesten umulig, superfin smekke :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails