lørdag 10. november 2012

Juleverksted-tips #4: Juletrepynt av muffinsformer


Jeg og lillegutt har vært kreative igjen! Denne gangen ble det litt pynt til juletreet:)



Du trenger
Muffinsformer eller konfektformer
lim
pynt
nål og tråd

Brett ut formene og klem de flate. Lim to og to sammen.
Pynt med det du har for hånden - vi har brukt klistremerker, glansbilder, glitterlim og sølvstjerner. 
Fest tråd øverst i pynten for oppheng.





Er du i gang med juleforberedelsene?

Alle juleverksted-tipsene finner du samlet her.

10 kommentarer:

  1. Nydeleg! Tusen takk for inspirasjon, tenkte dette er noko for juleverkstad med barna mine. Her er vi ikkje i gong med med juleforberedelser. Eg er typen som treng litt press på meg, men skal prøve å begynne litt tidleg så det ikkje berre blir stress:-)

    SvarSlett
  2. Simpelt. Glimmer lækkerhed. Så fin ide.
    Dén er puttet i ideboxen.

    SvarSlett
  3. Så fine og så enkelt. Takk for flott tips;))

    Fin fin dag & farsdag til dere!

    -malla-

    SvarSlett
  4. Kjempefine!! Har ikke begynt enda,men det er nok ikke lenge før!! :)

    SvarSlett
  5. Så herlig pynt, og for en god idé!
    Ha en fin kveld og en fin uke, vennen.
    klemmeklem

    SvarSlett
  6. For en lur ide!!
    Denne tror jeg at jeg må teste ut med ungene :)
    Hvor har du kjøpt de fine muffinsformene? Virket som de er tykkere enn vanlige muffinsformer?
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er kanskje litt tykkere i og med at de har det "metalliske" laget...? Jeg har kjøpt de på Lagerhaus i Gøteborg, men har sett at de har lignenede f.eks. på Traktøren. Formene er mye mindre enn vanlige muffinsformer, jeg tror de brukes til konfekt eller noe:)

      Slett
  7. Bra barnpyssel! Själv har jag inte hunnit igång med något julpyssel ännu, men jag tänkte tipsa om ett annat muffins- och bokmärkespyssel som jag gjorde i fjol. http://tygochotyg.blogspot.se/2011/12/muffinsanglar.html

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails