torsdag 1. november 2012

Og alle hjerter gleder seg...!

Her i huset er vi i full gang med å planlegge julekosen! Forresten; å si vi var kanskje å ta litt hardt i...
Jeg er i gang med å planlegge julekosen! :) Alle julemagasinene fra foregående år er på plass i tallerkenhylla i stua, og om kvelden, når smågutta har lagt seg, krøller jeg meg sammen under pleddet i sofaen og legger julete koseplaner ;)


Foreløpig har jeg en liste for hva jeg skal lage, en liste for hva jeg skal bake, en liste for hvordan jeg skal pynte og en liste for hva jeg og lillegutt kan gjøre sammen. Å tre popcorn på tråd høres vel morsomt ut, eller hva?
Har jeg nevnt at alle jentene i min familie er veldig glad i å skrive lister? ;)


10 julegaver har jeg også kjøpt inn, så jeg er godt i gang! Men helt ferdig blir jeg nok ikke på en stund - jeg har 25 gaver igjen...! Godt det bare er November!

Fin 1. November til deg:)


3 kommentarer:

  1. ÅH, SÅ FIN HYLLE. SMART. JEG OG HAR FUNNET FREM GAMLE BLADER I EN KASSE OG BØKENE MINE MED INSPIRASJON.... HERLIG DENNE TIDEN.
    FIN DAG TIL DEG
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Så genialt! Sånne lister må jeg også lage meg! Takk for tips. :)

    SvarSlett
  3. Så lurt med hylle full av inspirasjon :)

    Jeg har startet et lite blogglotteri i dag. Kom innom og trekk noen lykkelodd da vel :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails