søndag 25. november 2012

Innkjøp

Jeg pleier å legge igjen en del penger når vi er i Danmark, men denne gangen shoppet jeg mest julegaver og ikke så mye til meg selv. Det er tross alt begrenset hvor langt permisjonspengene rekker...;)

Men dette fine Liebe-fatet ble med meg hjem! Jeg fikk nemlig et GrenåCity-gavekort til bursdagen min, og da jeg oppdaget at Inspiration nå har tatt inn keramikken fra Liebe, visste jeg akkurat hva jeg skulle bruke det på! 
Jeg  nemlig alt fra Liebe!



Stoff2000 er jeg alltid innom når vi besøker Århus. 
Jeg synes de har vært dårlige på barneprint den siste tiden, men nå hadde det endelig kommet noen nye.
Disse falt jeg fullstendig for!


Jeg ser at det ikke er bare jeg som ergrer meg over dårlig lys for tiden...! Det er rett og slett drepen for bloggelysten! 
Nå er det meldt snø her hos oss, så da får vi håpe det blir litt bedre:)


Fin søndag til deg!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fine ting du har købt.
    Især stoffet med rævene og pindsvin falder lige i min smag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant! Vurderer å sy sengetøy til minstemann!

      Slett
  2. Svar
    1. Hurra! Må løpe ut i skogen og hogge mini-trær mens det fortsatt går ann å komme seg fram! For det kommer vel minst et par meter snø nå, eller hva? ;)

      Slett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails