mandag 7. mai 2012

"Da jeg var baby" - album til lillegutt

Når lillegutt nå blir storebror, skal han få et eget lite album med bilder fra da han selv var baby.
Egentlig hadde jeg tenkt til å bestille en bok herfra, men den nettsiden er nede for øyeblikket. Typisk!

Jeg har fylt ut og limt bilder i den obligatoriske "Da jeg var liten"-boka, men den er ikke fullt så herje-vennlig. Det hadde vært koselig å kunne gi den til lillegutt når han kanskje selv venter barn en gang. 
Dette albumet, derimot, skal han få lov til å styre med som han vil!

Som de fleste andre barn elsker han å se bilder av seg selv:) 
Og å bli fortalt hvor fin og god han var;)



Albumet er et helt vanlig sette-bilder-inn-i-plastlommer-album av billigste sort (kjøpt på Nille tror jeg).


For å gjøre det litt finere har jeg sydd et trekk i retrostoff. 
Jeg har brukt transferark (fra Clas Ohlson) til å overføre bilde og ord på stoff, som deretter er sydd på. Bildet ble litt uklart denne gangen, og jeg skjønner ikke helt hvorfor, men lillegutt tar nok ikke det så nøye.




Da er det bare å gå igjenom 100 000 bilder fra da lillegutt var liten, og plukke ut 30 stykker. 
Det burde ta meg ca. 5 minutter...;)


Fin mandagskveld til deg:)


5 kommentarer:

  1. He he, ja, det er vel kjapt gjort å se gjennom de bildene du har tatt;)

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare fin!

    Kh
    Anna

    SvarSlett
  3. Kjempefint album:)

    Det er veldig greit med digitalkamera, men oj så mange bilder det blir ut av det... :)

    SvarSlett
  4. Dette er en rigtig god ide og en rigtig flot bog !!! :)

    SvarSlett
  5. Så fint med album da. Det er rart hvor spennende det er for barna å se på bilder fra de var mindre. Koselig og litt spennende :)
    Flott med trekk og bilde på forsiden også da :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails