onsdag 9. mai 2012

Lappeteppe - bare til meg!


Det er ikke så ofte jeg syr til meg selv. Bortsett fra puter da, de har det blitt noen av. 
Nå har jeg satt saksa i yndlingsstoffene og resultatet ble et fin-fint lappeteppe:) 
Det var ikke lett å skulle bruke noen av kronjuvelene i stoffsamlingen, men jeg må jo innrømme at de gjør seg bedre på et teppe enn i en bunke i skapet...

Dette lappeteppet er bare til meg - ikke engang mannen kommer til å få låne det!
Det er ikke sikkert han ville lånt det heller - han mente nemlig at fargene var litt femi.  
(Men jeg spør deg, kjære; hva i huset vårt er ikke femi? Sjekk høytalerne dine, mann!)


Tror min nye favoritt fargekombinasjon er lilla og blått!
Jeg klør i fingrene etter å sy noe mer i de fargene!




Om det alltid ser sånn ut når jeg lager noe? Oh yes!
Det er som regel det første lillegutt kommenterer når vi kommer hjem fra barnehagen 
(like overrasket og sjokkert hver gang); 
"Oi! Mamma har rota!!!" ;)


Husk å melde deg på giveawayen jeg har gående, der du kan vinne skinntøfler fra tøflus.no!
Vinnerne trekkes i morra!


21 kommentarer:

  1. hæhæ, selv højtalerne ;) flot flot tæppe og ja, jeg kender det godt det der med at få klippet i de fineste stoffer - det´ svært... men det ser jo altså bare lækkert ud :)

    SvarSlett
  2. For noen herlige farger...nydelig teppe:)

    Ha en fin dag
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe:-)
    Herlig rot... Tenker du ikke er den eneste med syrot rundt beina når prosjekter er på gang ....

    Kos deg med teppet!!!

    SvarSlett
  4. Ååå- for et nydelig teppe! Så mange fine stoffbiter du har brukt!

    SvarSlett
  5. Å, kjempefint - nydelige farger og sammensetninger. Lurt å bruke stoffene fremfor å bare la de ligge og ligge, - men jeg kjenner meg igjen - det kan være vanskelig;)

    Hva har du brukt som for?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har brukt et fleece-teppe! :)

      Slett
  6. Lekkert teppe. Kreativitet er ikke rot. Klem, Drude

    SvarSlett
  7. NYDELIG!!!
    For noen deilige farger!!!
    Love it!!!!
    Må få skaffet meg en symaskin snart jeg og!!!
    Ha en NydeligFlott dag!
    Klem fra julie

    SvarSlett
  8. Lekkert! Berre lekkert! Skjønner godt det sitter langt inne å bruke noen av de stoffene der, jeg kjenner meg igjen, ja :) Det blir nok perfekt å nyte sommeren på/under!

    Jeg spøker alltid med at menn som er sikre på sin seksualitet er ikke redde for litt femi farger ;)

    SvarSlett
  9. For et nydelig teppe i verdens herligste farger!!! Favorittstoffene dine kommer absolutt til sin rett på teppet, og nå kan du jo nyte de mye mer enn om de bare ligger i skapet. Men jeg må si at det var et fargerikt og fint rot du laget ;)

    SvarSlett
  10. Er helt vild med farverne:-)

    SvarSlett
  11. For et fint teppe du har sydd :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  12. Skønt tæppe og elsker også farverne..... Og et lækkert rum altså:)

    SvarSlett
  13. Fint teppe og fin jente! Elsker fargene! Klem

    SvarSlett
  14. Deilig kreativt kaos! Og deilig lappeteppe - skjønner at du ikke vil låne bort det der!

    SvarSlett
  15. Heisan
    Superlekkert teppe og vakkert rot i mine øyne!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  16. Herlig lappeteppe! :) Fine farger!
    Klarer ikke å la være å se alle de fine stoffene du har inne i skapet ditt å! :) Kjenner meg igjen med at det ligger litt ting rundt omkring når man produserer litt;) Sånn er det bare!
    Klem

    SvarSlett
  17. Nydeleg teppe og så fin blogg! Rart at eg ikkje har komt over bloggen din før. Legg meg sjøplvsagt som følger og gler meg til å kike meir på bloggen din. Her var det masse herleg inspirasjon og fine bilder.
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  18. Hei Sissel!
    Jeg nyter å følge deg her på den fine bloggen din! Dette teppet ble kjempefint,-jeg kjenner godt til det med ikke å ha tid nok til å få laget noe til seg selv. Det blir gjerne andre (her i huset: barna) som får glede av mine kreative innfall ; )

    Morsomt hvordan mennene pent må finne seg i å bo under "besynderlig" feminine (les: fine) forhold ; ) Jeg hadde nettopp en mini-samtale med min mann om nettopp dette, og har mente hardnakket, at det jo også måtte finnes minst like mange interessante blogger rundt omkring, som KUN hadde innlegg om duppeditter og datamaskiner og andre tekniske ting. Tenk deg det: En hel leilighet/hus fylt med sorte ledninger over alt, og skjermer i alle størrelser...osv, osv... Huh,-kjenner jeg blir enda mer fast bestemt på å innføre MER pasteller og blomster i hverdagen... ; ) Neida, de er da så snille, de mennene, de finner seg jammen i mer (på interiørfronten), enn vi selv ville funnet oss i, hadde det vært motsatt : ) Og data, hva skulle vi vel gjort uten? ...

    Jeg har forresten nettopp startet min egen blogg. Jeg holder på å lære meg alt det tekniske, sakte med sikkert (takk, mann, der kommer du faktisk til din rett, der også ; ) Så du er hjertelig velkommen innom meg, skulle du få lyst : ) Stikkord er RETRO stoff ; )

    Smil fra
    Marthe : )

    SvarSlett
  19. så nydelig!! dette var skikkelig fint ;)
    tror jeg må bruke ynglingene mine på noe slikt jeg og, så får jeg sett på dem hver dag ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails