torsdag 3. mai 2012

Tv-kroken

Det er ingen andre steder vi har bodd hvor jeg har vært så fornøyd med tv-kroken vår som her. 
Greit; så står tv´en der som en stor svart greie, men den er godt skjult bak pipa for resten av stua. 
All annen elektronikk har fått plass i et låsbart skap fra Ikea. 
Veldig kjekt med låsbare skap når man har smått i huset! :)
Høytalerne våre har blitt trukket om med retrostoff - en idé mannen faktisk kom med!


En side fra en barnebok har kommet opp på veggen, samt en heklet firkant jeg hadde til overs.


Elsker fuglene mine fra Liebe! De fikk jeg i bursdagsgave av mannen i fjor:)


Mugtail-koppene mine står framme i kroken. De skal snart få en bedre plass. 
Jeg har nemlig en planer om en hylle på kjøkkenet. Og ikke hvilken som helst hylle heller! ;)



Håper du får en fin-fin dag!

11 kommentarer:

  1. En fin tv-krok har dere Sissel :)
    Liker så godt den idèen med stoff på høytalerne !
    Vi er på leit etter en skjenk å ha under tv-en, nå har vi bare et nattbord stående under, for å skjule de verste ledningene...plutselig finner vi det vi leter etter ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig! digget den bestemorruten i ramme=) ha en fin dag! klem!

    SvarSlett
  3. Tenk om jeg hadde fått lov til å gjøre det med høytalerne i stua her. *drømme* Hehe. Hvordan har du festet stoffet? Stiftet det på?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har bare tatt av frontene og teipet stoffet på baksiden:) Lett å ta av med andre ord - hvis mannen plutselig skulle ombestemme seg! Eller hvis jeg har lyst til å bytte stoff;)

      Slett
  4. SÅ stilig med stoff på høyttalerne :D
    ønsker deg en fin ettermiddag
    /ingvild

    SvarSlett
  5. God idé med nytt stoff på høytalere ...

    Har akkurat samme paret med kopper stående på kjøkkenet ... ;-)

    Fortsatt god dag!

    SvarSlett
  6. Skikkelig stilig med stoff på høytalerene! Det har eg ikkje sett før! :-)

    SvarSlett
  7. jeg tror at mannen hadde skutt meg på flatmark om jeg hadde trekket om høytalerene hans altså *haha* :D Men knallkult var det :)

    Ha en fabelaktig helg :)

    SvarSlett
  8. så fint med bilder från hemmet. Kopparna var verkligen fina, väldigt genomtänkta

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails