onsdag 30. mai 2012

Kjøkkenhyller

Hurra! 
De etterlengtede kjøkkenhyllene har kommet opp på veggen:)
Takk til min snille mann som fikset det i går :)

Det ble ingen stringhylle som først tenkt. 
Jeg har nemlig planer om å skifte ut knottene på kjøkkenskapene med Anne Black porselensknotter, og måtte det bli Ikea-hyller istedet. For de knottene kommer til å koste litt - som i litt mye...;)






Jeg er heldigvis minst like fornøyd med hyllene fra Ikea, 
spesielt etter jeg valgte å male hylleknektene turkise. 

Samme turkise farge har jeg brukt på flere møbler her hjemme. 
Alltid greit å kunne få brukt noen rester - for maling er DYRT!


Mannen er fornøyd med at kjøkkenrullen har kommet ut av skapet og opp på hylla. 
Og selv om jeg ikke synes kjøkkenruller er det mest dekorative i verden, står den i grunnen greit der.





Nå gjenstår det å se hvor lang tid det tar før jeg bytter ut tingene på hylla.
Blir vel en evig forandringsprosess, ser jeg for meg;)


P.S. Tror det kan bli litt dårlig med innlegg fra meg fremover. Jeg blir mer og mer sliten, og kynnerne er i perioder ganske så intense. I går lå jeg med magesmerter hele kvelden, og i dag sloknet jeg på sofaen med en gang jeg hadde levert lillegutt i barnehagen. Blir ikke mye kreative påfunn eller overskudd av slikt. Noe som gjør meg rimelig forbannet, for å si det mildt. Men så var det å lytte til denne dumme kroppen da...


 Ha en fortsatt fin-fin dag:)



10 kommentarer:

  1. Hyllene ble lekre! Nydelig turskis-farge.
    Og ja du, lytt til kroppen di du, vennen. Det er faktisk din viktigste oppgave akkurat nå. Du skal ruge og hvile og bare være til for deg selv og den lille. Nyt livet på sofaen og kommander de rundt deg. Fordi du fortjener det!!

    Mange klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med hyllene. Fine ting på de også. Nå må du passe på å ta det med ro. Hør på kroppen din.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Hvor er det blevet fint - passer rigtig godt ind til resten af huset :-)

    SvarSlett
  4. Så fint!! Gøy med farger!!

    SvarSlett
  5. Så deilige hyller! Enig, maling er dyrt! Er ikke "bare å male" alltid;)
    Klart du må hvile, selv om ikke hodet ditt sier det..
    Holdt nesten på å si; - kreative greier og søm kan du gjøre etter fødsel…men ennå værre med tid og overskudd blir det da!
    Snakket akkurat med ei god veninne på tlf, hun har termin på mandag.
    Vi venter spent!!!
    Sender deg gode tanker frem mot fødsel:)

    SvarSlett
  6. Synes de hyllene var finere enn strinhyllene jeg, spesielt med de turkise knektene. Egentlig er det vel sånn ja takk begge deler, men...det funker ikke akkurat sånn alltid her i verden :D Og Anne Black knotter er verd å spare til.
    Jeg hadde det også sånn da jeg var gravid. Hadde så lyst til å gjøre alt mulig, men kroppen satte en stopper. Håper kynnerne gir seg litt for deg.

    SvarSlett
  7. Lekkert!! digger fargebruken din!
    Legger meg til her hos deg, vil se mer :-)
    Smil fra Vibeke

    SvarSlett
  8. Åh, vad fint med de nya hyllorna! Underbara pasteller i ert ök, diggar duken!

    SvarSlett
  9. Lekkert!
    Underbara pasteller!
    Knus

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails