tirsdag 8. mai 2012

Kjøkkenlykke

Jeg har endelig fått ordnet litt på kjøkkenet. Det er et rom jeg aldri har vært helt fornøyd med. 
Jeg tror det har med veggene å gjøre. 
Store flater med hvite vegger som jeg ikke har visst hva jeg skal gjøre med. 
Det har sett ganske så tomt ut til tider. 

Nå har en bildevegg blitt til, krakken har endelig blitt detapetsert og jeg har ryddet litt i tallerkenhylla. Den mislykka korktavla er borte. 
Vimpelen som har hengt i den lille gangen oppe, passet mye bedre inn her synes jeg.
Resultatet; fargerikt og lyst - akkurat som jeg liker det:)

Stofframmene henger fortsatt uten bilder - de er så dekorative i seg selv!


Overraskende nok synes jeg den lilla krakken er finere uten tapet:)
Den blomstrete duken er fra loppis.


Jeg fikk med meg noen gamle familiebilder fra mormor, sist gang jeg var i Danmark. 
Liker så godt det lille kvadratiske formatet:)



Tekanne-klokka er fra Helenas Rom, en nettbutikk som dessverre ikke finnes lenger.



Lillegutt koser seg også på kjøkkenet (spesielt når han får låne pappas ipad...).


Med sitt blomstrete bestemor-forkle glir han rett inn i interiøret;)



Fin dag til deg:)


11 kommentarer:

  1. så utrolig fint!!
    jeg fikk skikkelig dotty angel feeling,
    og DET er jo bra - hun er jo mesternes mester på denne stilen:)
    fine bilder altså!!
    hug

    SvarSlett
  2. så koselig kjøkken dere har, og en flott liten sjarmør:)

    SvarSlett
  3. Sikke et flot køkken,
    - er helt vild med uret! :)

    Sabrina
    www.brineh.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Fiint:-D

    Fortsatt glad dag til deg!

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  5. Så koselig kjøkken!
    Masse fine farger. Og den tekanneklokken var skikkelig kul:-)

    SvarSlett
  6. Frisk og fint kjøkken. Og en herlig liten fyr :)

    SvarSlett
  7. Se på han'a! :D

    Så fin du har fått det på kjøkkenet! :) god kveld til deg!

    SvarSlett
  8. Nå fikk jeg skikkelig Dottie-feeling, og det er et stort kompliment!!
    Fy søren så fint! Elsker farger og detaljer:)
    Et skikkelig go-kjøkken:)

    SvarSlett
  9. Så mange spennende ting dere har! Jeg digger det bestemorforkleet, jeg synes sånne stoffer som det er sydd av, er det fineste som finnes! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  10. Så fint i spisested altså:) dejlige farver

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails