lørdag 12. mai 2012

Nytt til dukkesenga

Det er ikke bare min egen lille baby jeg syr til om dagen.
Det var på tide at lillegutt sin baby fikk nytt sengetøy. I blå og grønne nyanser denne gang. 




I min streben etter å bli mer fornøyd med barnerommet har jeg funnet ut at å roe ned fargene her inne er tingen. Nå kan jeg snart si meg ferdig. 
Men jeg har veldig lyst til å male de røde detaljene på krittavla lyseblå!
Hva tror du? Kan det bli bra?

Nyt lørdagen:)
Her blir det en tur til Ikea!


P.S. Ser at en del kommenterer elghodet! Det er jeg veldig fornøyd med selv også:)
Elghodet er sydd etter en oppskrift fra Stoff&Stil.
Det er egentlig en hel bamse, men jeg droppet kroppen og lagde et trofé istedet.
Jeg har skrevet litt om hvordan jeg har gjort det her, hvis noen er interessert!
Jeg har også laget et elefant-trofé, og det kan du se her.


10 kommentarer:

  1. Flott dukkesengetøy =) Jeg liker de røde detaljene på den kule tavla veldig godt også.

    Mvh Siv

    SvarSlett
  2. Så fint.. er altså vild med det elg hovede også... :)
    God lørdag til dig også.. :)

    SvarSlett
  3. Mal det røde lyseblått du. Garantert fint. Lekkert sengetøy i dukkesengen.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  4. Så fint! Och älghuvudet på väggen är verkligen, verlkigen fint!!

    SvarSlett
  5. Min mindste får en dukkeseng i fødseldagsgave på mandag, glæææder mig til at sy sengetøj - fint som dit :)

    SvarSlett
  6. Ja, jeg ville klart male de røde kanter lyseblå :0) Du kan jo også give selve den grønne tavle en omgang sort tavlelak, det har jeg malet på min datters væg, som hun bruger til at tegne på :0)Virkelig flotte ting du laver!!!

    SvarSlett
  7. Jeg elsker elger og da selvfølgelig også det hodet du har sydd =)
    Mal det røde blått du, det kommer til å bli kjempefint! Det røde blir litt for skarpt i forhold til omgivelsene, så blått blir mye finere. Kjempeflott pledd til dukka også selvfølgelig :)

    SvarSlett
  8. Har du lyst til å male så sier jeg bare kjør på :)Spekulerer litt av og til jeg og om jeg skal male eller ikke, men finner alltid ut at jeg må bare prøve ellers finner jeg aldri ut hvordan det ville ha blitt :D
    Tror jeg hadde en så tavle selv en gang. Supersøt.

    SvarSlett
  9. Så fint det ble i dukkesengen! Jeg kjøpte akkurat samme tavle på loppis i fjor og malte kantene hvite. Så kjør på med lyseblått sier nå jeg. :)

    SvarSlett
  10. Kjempefint!! Nydelige fargar. Ja eg syn absolutt du kan mala, det blir bra :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails