tirsdag 15. mai 2012

Flere smekker


Jeg er i gang med å sy smekker igjen. 
Det blir en litt annen form denne gangen, med skråbånd rundt. 
Jeg og skråbånd er ikke bestevenner. 
Forrige gang jeg skulle sy skråbånd var det like før hele symaskinen gikk i veggen...
Men nå ble det ikke så verst:)



Flere smekker venter, men jeg måtte bare vise frem denne med en gang.
Synes nemlig stoffet er så fint! Det var ikke store biten jeg hadde, men den kommer i det minste til nytte:)
 Forhåpentligvis setter knerten like stor pris på retrostoff som mamman;)



Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg! Jeg har verdens beste søster ja - jeg vet:)


Ha en fin tirsdagskveld:)





6 kommentarer:

  1. Så søt smekke!!! Knallfint stoff også:)

    SvarSlett
  2. Helt herlig stoff. Skjønner ikke hvor du får tak i alt :)
    Og nydelig gave under her.

    SvarSlett
  3. Najs!

    Skråbånd er jo faktisk en lur ide!...

    GOd sying videre... ;o)

    SvarSlett
  4. For et fantastisk stoff! Blir en fargerik knert du får, herlig!

    Riktig god 17. mai til dere!

    SvarSlett
  5. Sikke noget SKØNT stof!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Er ikke like flink å kommentere for tida, men jeg er her og følger med! Du lager jo så utrolig mye fint for tida! Måtte kommentere på vimpelrekka di også nå. Og jeg er selvfølgelig på Pinterest, og følger alle dine pins nå Ü

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails