mandag 14. mai 2012

En gave som traff meg rett i hjertet...

Til jul var jeg så heldig å få en særdeles personlig gave fra lillesøstern min. 
En gave det ligger mange timers arbeid bak - nemlig en helt personlig kokebok! 
Hun har prøvd ut oppskrifter i lang tid i forveien, tatt bilder av maten og samlet de beste oppskriftene i en bok, laget i iPhoto! Du kan tro svogeren min koste seg i den tiden - han var selvfølgelig en velvillig prøvekanin;) Vel, han koser seg nok fortsatt - søsteren min er nemlig veldig flink til å lage mat og jeg tror ikke hun har sluttet med det etter boka var ferdig:)


Det som rørte meg mest med kokeboka, var alle bildene av oss - meg og familien vår - som hun også har samlet i den. Også de søte visdomsordene da! Sukk...! Blir helt tårevåt bare jeg skriver om det! 

Her er et lite utvalg;






Jeg og lillegutt elsker å bla i den. Lillegutt er jo veldig glad i å se bilder av seg selv;) 
For meg finnes det ikke noe bedre enn å mimre om lykkelige dager, tider og øyeblikk! 
Og de er det heldigvis mange av! :)

(Å leve i nuet er sikkert fint og lurt det også, men jeg har alltid vært en dagdrømmer jeg...:) )


Fin mandag:)


20 kommentarer:

  1. Bliver helt rørt. Hvor er det en fantastisk gave. Dejlig søster at have:O)

    SvarSlett
  2. Åå!
    ...slik gaver liker jeg!
    Denne gaven var fantastisk!!
    Så fine bilder!!
    ..ELSKER brudekjolen din (?)!! NYYYYDELIG!!!!!

    SvarSlett
  3. ÅÅ for en nyyyydelig gave. Det er slike gaver det burde være mer av.

    SvarSlett
  4. Utruleg fin gåve! og veldig fine bilder!

    SvarSlett
  5. For en fin gave! Fint å ha en søster som viser slik omtanke.

    SvarSlett
  6. For en nydelig gave! Herlige bilder av dere. Den brudekjolen din var lekkersmekker...sukk! :-)

    SvarSlett
  7. Så fint gjort av din søster :)
    Super gave !!
    Nydelige bilder og tekst.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. For en nydelig gave! Dette var jo helt spesielt, heldig du er :)
    Bildene så kjempefine ut!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Å for en nydelig gave..skjønner godt du koser deg
    når du blar i denne..Godt med en snill søster har
    en jeg også:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Så flott gave! Fine bilder og med oppskrifter som er testet, høres ut som en flink og snill søster, ja!

    SvarSlett
  11. Den gaven traff meg rett i hjertet også, også så mange nydelige sitater hun har funnet frem:)
    Gratulerer som vinner inne hos Anna:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  12. Oi! Nå blei jeg jo helt tårevåt selv...! :) Men det skulle virkelig bare mangle - så mange fine jule-/bursdags- og overraskelsesgaver jeg har fått av deg opp gjennom!!

    SvarSlett
  13. WOW, tenk å få noe sånt!! Heldiggris! Den var virkelig flott :)

    SvarSlett
  14. For en fantastisk flott gave! Sånt er uvurderlig! Du er jammen heldig, kos deg med boka og den flotte søsteren din! :-)

    SvarSlett
  15. For en nydelig gave! Og så du at du har vunnet her: http://annaweinreich.blogspot.com/2012/05/and-winner-is.html? Heldige deg :) :)

    SvarSlett
  16. Det viser at søsteren din er veldig glad i deg! Det var en kjempeflott gave som det ligger mye arbeid og omtanke bak!

    SvarSlett
  17. Super flott gave!!! Både å få og gi:-):-)
    Fortsatt fin dagdrømmende uke ;-)

    SvarSlett
  18. Sikke en skøn gave at få:)

    SvarSlett
  19. For en aldeles nydelig gave!!! Wow!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails