torsdag 19. april 2012

Godter i posten

Se hva jeg har fått i posten! :)


Fin-fine stoffer som jeg har kjøpt av Ulla på Etsy:)

Du kommer til etsy-butikken hennes ved å trykke her og bloggen hennes finner du her (en av mine absolutte favoritter!).

Junette har jeg kjøpt stoff av før - her finner du hennes etsy-butikk. Hun selger i tillegg tapet! Den fargesprakende bloggen hennes er også verdt et besøk.

Oj, nå ser jeg at Tone med bloggen Designhund selger rause stoffpakker til 100 kr stykket - løp og kjøp! :)


Glad dag til deg:)

7 kommentarer:

  1. Nydelige stoffer....kos deg med godtet ditt:-)

    SvarSlett
  2. Så heldig! Er alltid kjekt med pakker i posten, selv om du vet at de snart kommer :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Det var da de skønneste farver!
    Jeg har selv handlet hos Ulla og Junnette, fantastiske ting!

    SvarSlett
  4. Å, så fine stoffer! Og takk for tips om bra Etsy-butikker. Lommeboka mi sier forresten ikke takk. :)

    SvarSlett
  5. Takk for gode tips:)
    Må shoppe litt kjenner jeg :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Hei søte Hottentott!!
    wow, takk for din stemme!!!
    kom akkurat inn døra nå, så så jeg kommentar fra deg..jeg har ikke sjekka nib ennå,
    jeg kjenner adrenalinet stiger nå, moro!!!!
    jeg hadde faktisk glemt at jeg leverte inn 2 bidrag, så jeg trodde løpet var kjørt da jeg var i galleriet,
    wiiiiiii, og du….takk stoffpakkelinke over her (mulig jeg legger ut noen stoffpakker hos Kåre-kafe snart, så er det jo mulig for dere Kongsbergfolk å kjøpe der..
    KLEM

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails