mandag 9. april 2012

2. påskedags puslerier

Etter en fin helg hos svigers er vi hjemme og nyter påskens siste fridag. 
Etter å ha vært borte hjemmefra klør jeg alltid i fingrene etter å få "gjort noe fornuftig". 


I dag var dagen da jeg....

...fortsatte å irritere meg over at jeg aldri blir helt fornøyd med lillegutts rom. Og det verste er at jeg ikke klarer å sette fingeren på nøyaktig hva det er som ikke stemmer. Derfor skjer det ofte små omrokkeringer og forandringer der inne. I dag hang jeg opp noen bilder over skatollet. Karlsson på taket-kortet har han fått av fadderen sin, kattekortet er fra Minimega og spillet som spillbrettet er fra fant jeg nettopp hos Mannen i svingen. Ideén om å bruke spillbrett som veggpynt fikk jeg først da jeg så dette innlegget hos
4. etg. 


...endelig fikk ryddet ordentlig ut av gjesterommet/snart knerten sitt rom. Og siden jeg allerede var i gang med å henge opp ting på veggen, kom dette spillbrettet opp. Først sett hos Sheneligans
(Ser at jeg må ut å kjøpe litt mer lærertyggis, ellers raser det vel snart ned igjen...)




...pyntet opp nattbordet mitt med et bilde av lillegutt, i påvente av at det skal pyntes enda mer opp med tapet fra Retrovilla. Den hvite rammen fra Ikea ble gul og fin med litt washitape.



...begynte på en ny apebamse ala Kaptein Biff. Lillegutt sin kan du se nesten ferdig her
Denne apen er til knerten i magen.



...(mellom alle pusleriene) har forsøkt å underholde denne nysgjerrigperen her (med større og mindre hell...) Fin-finere-finest!!






7 kommentarer:

  1. For en vakker gutt du har. Morsomt med spillbrett på vegge.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Jeg synes rommet ser helt fantastisk fint ut! Og jeg kjenner meg veeeldig godt igjen i det å klø i fingrene etter å gjøre noe "fornuftig" etter å ha vært borte noen dager, av og til kommer den følelsen bare etter et par timer hos meg, hehe! Jeg har alltid prosjekter hjemme, som gir meg litt hjemlengsel, litt flaut, men sånn er det. Ha en super kveld, MED prosjekter! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  3. Morsom ide med spillebrett på veggen:) Vi ble også inspirert til å ta et tak på gutterommet i dag. Grunnen var at lille prinsen laget egne vimpler til rommet sitt:)

    SvarSlett
  4. Rommet ser kjempefint ut! :)
    ..likte så godt den rammen som
    du har pimpet opp med litt tape!
    Nydelig!

    Det spillebrettet på veggen var kult.
    Husker jeg spilte det når jeg var liten..

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Så fint bilete av kronprinsen. Om det er noko du ikkje klarar å sette fingeren på, så kanskje du kan få nokre tips av ei venninne? Synest du er flink eg, og du får gjort så mykje kreativt!

    SvarSlett
  6. Diamantkartan är ljuvlig...

    SvarSlett
  7. Så fine bilder. Gutten din har et flott rom!
    Så gøy med 'Jakten på den forsvunne diamant' på veggen, veldig kult!

    Og takk for link. Hyggelig å kunne inspirere:-)

    Ha en god kveld:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails