lørdag 28. april 2012

Ukas bruktfunn

Det ble endelig en tur til Oslo på meg på onsdag. Babyutstyr ble handlet inn, og jammen rakk jeg innom Maritabutikken og Blåkors også - før jeg møtte verdens beste jenter til middag:)


Dette dukkestell-stativet er allerede tatt i bruk. 
Lurer på om jeg må utvide med en kjøkkenbenk i lekekroken snart...?

Falt så for det dette lille eselet. 
Tenkte først å spraymale det, men nå har jeg funnet ut at jeg liker det akkurat som det er:) 
Slike gamle rammer får jeg aldri nok av!

 Nok et spillebrett tiltenkt veggen på knertens rom. 
Ser nå ut til at det er det eneste han får på veggen - spillbrett i bøtter og spann! ;) 
Klarte heller ikke gå ifra Elsa Bescow-boka, den ser nærmest ubrukt ut.


Det ble en kjapp tur innom mannen i svingen denne uka også. Der fant jeg noen Torbjørn Egner bøker vi ikke hadde fra før, samt en trekasse som skal males og brukes på knertens rom. 


Nå har jeg sunket ordentlig godt ned i sofaen. Mannen jobber denne helgen, og jeg merker det tar på å leke alenemamma når formen og energinivået ikke er helt på topp! 
Men en fin dag har vi allikevel hatt, med besøk på biblioteket, mating av ender og piknikk i parken:)
For ikke å snakke om ytterst lite trass - hurra for det! :)


Fin lørdagskveld til deg:)


5 kommentarer:

  1. Eselet var skikkelig kul:)
    Så mye fint du fant.

    SvarSlett
  2. Så fine funn. Jeg ville også ha beholdt eselet som det er. Skjønning :)
    I Trondheim var det litt småkaotisk på loppis, men det ble noen bruktfunn på meg og :)
    God lørdag, høres ut som en fin dag dere har hatt.

    SvarSlett
  3. Den blomster-boka hadde jeg når jeg var liten! :) ha en fin lørdagskveld du også :)

    SvarSlett
  4. Så mange fine loppefunn! :) Godt dere koser dere, det hørtes da ut som dere har hatt en innholdsrik dag! :)
    Håper søndagen deres blir like fin!

    SvarSlett
  5. Så fine :0) Likte spes.de søte koppene i pastellfarger. :0)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails