søndag 29. april 2012

Knertens kommode

 Kommoden fra bruktbutikken har fått seg en vask, noen strøk lysegrønn maling og nye knotter. 
Jeg ble aldri enig med meg selv om hva slags knotter jeg ville ha, så derfor ble det en salig blanding!




Skuffene var ikke så fine inni, men de gadd jeg ikke å male. 
Istedet kledde jeg de med hyllepapiret som jeg kjøpte hos Lagerhaus for et par år siden...:) 


Diverse bruktfunn pynter opp. 
Det er bare for lillegutt å begynne å venne seg til at han nå må dele på godene;)


Håper du har hatt en fin søndag!
Til tross for det fine været har jeg bare holdt meg inne i dag. 
Husvask og ferdiggjøring av diverse prosjekter stod på programmet. 
Og gutta, de skiftet dekk.



5 kommentarer:

  1. Kommoden ble kjempefin! Stilig med ulike knotter på skuffen syns jeg! Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  2. Kjempefin kommode :) Syns det ble tøfft med ulike knotter!
    Ha en fin søndagskveld og ny uke :)

    SvarSlett
  3. Fin kommode og søde greb/knotter :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint med ulike knotter! Du er så flink !

    SvarSlett
  5. For noen kule pynte gjenstander og kommode!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails