mandag 2. april 2012

Årets påskegave

...ble levert til barnehage"tantene" i dag:)
Det har blitt en tradisjon å gi en liten oppmerksomhet før jul og påske. De gjør nemlig en SUPER jobb!
Heldigvis var lillegutt feberfri i natt, og fikk vært en tur i barnehagen og rast fra seg. Det trengtes!!


I natt skal jeg på min første nattevakt siden sykemeldingen og den siste før jeg tar påskeferie - kjenner dessverre at kroppen ikke er helt med meg - men 1 vakt får den værsågod klare!

I morra blir det familiemiddag hos mamma og pappa med lammesteik, forhåpentligvis får vi begynt på ukas husvask og så skal jeg endelig få pyntet litt til påske:)

Fin mandagskveld til deg:)

6 kommentarer:

  1. Så koselig gave...jeg er barnehage"tante" selv!!!
    Koselig å få og å gi såmme små oppmerksomheter :-)

    Ha en fin natttevakt og
    Kos deg masse i påsken!

    SvarSlett
  2. Mmmm dem kunne jeg godt spise lige NU..

    SvarSlett
  3. Så snill du er da! du må ha god vakt! og god påske=)

    SvarSlett
  4. Det var da en sød ide.. Dejligt at nogen påskønner damernes arbejde.. :)
    Go påske.. :)

    SvarSlett
  5. Så snill og go du er som gir
    dem en slik gave! :)

    Stå på - du er flink. Slike nattevakter
    er ikke like gøy.. Hørtes ut som en deilig
    dag dere har i morgen.. Lammesteik er noe
    av det beste jeg vet.. Nammis!

    Stor klem
    :)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig med en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen, det setter de sikkert stor pris på. Ha en fin påske.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails