tirsdag 16. august 2011

Husmoren, husbråket og det "nye" huslige strykebrettet





Her om dagen snakket jeg noe nedsettende om seg selv som husmor; jeg var vel ikke akkurat den beste Oslo-husmoren. Jeg har jo heller aldri kalt meg selv noe annet enn delvis vellykket i den forstand. 
Det var her at mannen sa seg litt for enig...

Kjære mannen min - just so you know - det er ikke meningen at du skal være enig når jeg snakker negativt om meg selv!





Rett skal være rett; Mannen sa seg også enig at det har tatt seg vesentlig opp nå. 
Klart det! Jeg mener; nå bor vi jo på landet og det er ikke stort annet å ta seg til...;)





Og min kjære mann; hvis du har vært så misfornøyd med mine husmorevner skulle du bare ordnet meg et hus før. Det heter jo tross alt ikke leilighetsmor....



Her er hun - husmoren! Med nystrøket forkle selvfølgelig;)

Strykebrettet har blitt som nytt med stoff fra Stof2000. 
Elsker det stoffet så høyt som bare en husmor kan:)


Fin tirsdag:)


15 kommentarer:

  1. Leilighetsmor thi hi, den var ny ;) Fint stoff du har brukt på strykebrettet , da blir jo stykejobben mye hyggeligere også :)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Og jeg elsker forkleet ditt!!! Er det nytt/gammelt?

    SvarSlett
  3. Det er gammelt! Kjøpt på Fretex:)

    SvarSlett
  4. hehe herlig innlegg :) jeg for min del klamrer meg til bildet mitt hvor det står "A clean house is the sign of a wasted life..." ;) *♥*

    SvarSlett
  5. Det var eit flott strykebrett!
    Eg har berre eit kjedelig grått eit, så det brukar eg så sjelden eg kan....

    SvarSlett
  6. Ahhhha.. da vet jeg hvorfor jeg ikke får til husarbeidet, slik jeg burde.. for jeg også er HUSmor, ikke LEILIGHETSmor.. takk for forklaringen. Men du ser veldig sneisen ut i nystrøket forkle... helt til jeg begynte å sy, og har strykejernet framme rett som det er... fikk til og med strykejernet ett sjokkert uttrykk når jeg tok det fram.. Strykebrettet ditt ble berre lækkert... burde gjøre noe slikt jeg også, har arvet det etter dvigermor, og det er ikke pent lenger
    Ha en fin ettermiddag
    Klem

    SvarSlett
  7. Nystrøket forkle som er superdupernydelig og et ur-fett strykebrett! Dette bør du jammen være veldig fornøyd med! ;)

    SvarSlett
  8. Jag tittar in hos dig för första gången. Vilken fin blogg du har! Jag kommer gärna tillbaka.

    SvarSlett
  9. Hehe... flott leilighetsmor da gitt! ;)
    Nydelig det strykebrettet ble, mitt skulle også hatt en omgang med herlig stoff..

    Så fint bilde du har på veggen, vi har også det! :) *hihi*

    KLEM

    SvarSlett
  10. Hihi så bra innlegg vennen, ser dere for meg ;) syns du er riktig så flink både leilighetsmor og husmor jeg! Klem

    SvarSlett
  11. Hahahaha, så utrolig bra! NÅ vet jeg hvorfor jeg aldri får til husmortingene, jeg bor jo også i leilighet! Guri meg så flott strykebrettet ble da, virkelig inspirerende, snuppa! :D

    SvarSlett
  12. Haha! Kjenner meg selv igjen:)

    Knallfint stoff!!!

    SvarSlett
  13. Haha, min Lars er også som regel enig når jeg er fortvila over meg sjøl!! :) Men , han har egentlig ingenting han skulle ha sagt. For han bidrar ihvertfall ikke i heimen :) Kjempefint stoff! Har de nettbutikk tro?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails