lørdag 13. august 2011

De siste loppene

Resten av gårsdagens loppefangst kommer her! Dere bærer over med meg, ikke sant? ;)


En skinnveske jeg bare måtte ha, selv om de hadde priset den rimelig høyt! Den var nemlig antikk....(!) Jeg er kanskje ikke helt overbevist om det, men jeg prutet den ned 60 kr - og jeg pruter ALDRI - og fikk den til slutt for 200 kr.


Den er ganske stor. Rommer en gjennomsnittlig 2-åring;)


Noen av stoffene jeg fikk karet til meg:


Dette er min absolutte favoritt!


Jeg var på samme loppemarkedet i dag igjen, men nå var det lenger mellom funnene. Sånn er det jo gjerne dag 2, men jeg synes å huske at det var bedre i fjor?


Allikevel; jeg fikk dette speilet

og denne kommoden for tilsammen 75 kr. 
(Det er den beste tingen med å flytte ut av Oslo - fornuftige priser på loppene!)




Nå har vi endelig en kjølebag til Danmarksturene våre! En retrofin en:) 
Den gule handlekurven er et must nå som lillegutt har startet butikk med kasseapparatet sitt. 
Skal si det falt i smak!


En brio matboks.


Nå er jeg klar til jul og påske. Satser på at jeg har fantastiske flekkfjerningsevner;)


Det var det!

Skummelt med slike loppemarkeder altså, man får fort blod på tann;)

Gleder meg veldig til neste!



20 kommentarer:

  1. Utrolig loppefangst du har hatt i helgen!
    Så masse fint. Den store skinnvesken var bare helt fantastisk, synes faktisk ikke at 200 kr var en ille pris! Og så mange fine leker.
    Tipper det er ganske gøy å gå på loppis utenfor Oslo, ja.
    Men jeg gleder meg til sesongen begynner her også.

    Fortsatt god helg:-)

    SvarSlett
  2. He he, ser ikke helt at veska var så antikk? Men fin var den! Og jeg ser at du fikk med deg en del ting i dag og. Nå er hallen ryddet...

    SvarSlett
  3. Wow!! Jeg blir stum av dine loppefunn!!!!! :D

    SvarSlett
  4. Så flotte ting! Veska var jo genial, nå vet du alltid hvor ungen er :-)
    Gleder meg til å se hva du skaper av stoffene, det gule var rett og slett sprekt!
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  5. Veska var råfin, men 260,- er jeg enig i at var en stiv pris. Superfine lopper du har funnet, får lopper i blodet kjenner jeg (sjekker kalenderen for loppemarkeder ...)

    SvarSlett
  6. Vad mycket fint du har fyndat! Jag har också hittat en skinnväska på loppis idag. Har ingen 2-åring att stoppa i den, men jag tror det skulle rymmas! :) Trevlig helg!

    SvarSlett
  7. For en fantastisk veske! Speilet va jo kjempe fint

    SvarSlett
  8. WOW! FOR en flott veske! Det er litt av en fangst du har gjort på loppisen:)
    Gleder meg til sesongen er i gang her også:)

    SvarSlett
  9. Flotte funn! Jeg digget vesken- og det er jo alltids praktisk med en veske som rommer 2åringer ;)

    SvarSlett
  10. Herregud, SÅ mye fint du har funnet!!

    SvarSlett
  11. Jeg liker personlig dag 2 best. Da kan man tusle rundt i fred og ro. Fant noen småtterier i dag jeg også :) Det er SÅ deilig at loppesesongen er i gang igjen. Storkoser meg både med å jakte selv og å lese om andres fangst. Du fikk nå mye fint med deg både i dag og i går :) *♥*

    SvarSlett
  12. For en fantastisk veske!! Utrolig morsomt at du kjøpte de dukene, kjente faktisk igjen flere av de fra esken med arvede duker jeg har på loftet.. Husker vi hadde disse dukene da jeg var liten.. : )

    SvarSlett
  13. Ojojoj, så kult!! Vesken var bare utrolig fin!!!! Og så utrolig fint bilde av deg foran speilet :)

    God søndag til deg!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  14. Heldige du som har startet loppesesongen. Håper den starter her også snart. Får helt apstinenser når jeg ser alle funnene dine :)

    SvarSlett
  15. Så mange flotte ting, og ikke minst fine priser! Det er jo da man virkelig føler at man har gjort et godt funn:) Selv bor jeg i Oslo, og elsker å gå på bruktfunnjakt i andre byer.

    SvarSlett
  16. Så herlige funn :) Kjenner jeg blir glad på dine vegne .Kommoden, stoffene og speilet ! Veldig kult bildet du tok av speilet forresten ;) Gleder meg til loppemarkedene starter her oppe i Trøndelag også ( vi trøndere er litt trege ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  17. Sååå mye fint, Sissel. Kjenner det kribler etter en liten tur på loppemarked selv. Håper dere trives i det nye huset. :)

    SvarSlett
  18. Fine funn og kule stoffer. Skinnbagen var fin, men stiller meg litt skeptisk til at den er antikk. :-)

    SvarSlett
  19. Haha, rommer en gjennomsnittlig 2-åring.. Kult! Om den ikke er antikk akkurat, så var den nå råfin..og 200 kr hadde hvertfall jeg glatt betalt :)

    SvarSlett
  20. oj! Så mye fantatsisk fint! Håper på slik lykke selv når loppissesongen braker løs... Den skinnveska var perfekt♥ Selv om 200 er mye på et loppis(i allefall på alt annet enn møbler) så var den verdt det synes jeg!

    Ha en fin dag! Legger meg til som følger jeg, om jeg ikke er det fra før. ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails