mandag 1. august 2011

Kamuflert kamerastropp

Når jeg pakket opp sysakene etter flyttinga, fant jeg noen kamerastropp-hylser som jeg laget for lenge siden. Jeg hadde egentlig tenkt til å selge de på epla, men jeg har etterhvert funnet ut at jeg liker best å sy til meg og mine. Det er nemlig ikke alltid det rykker like mye i den såkalte syfoten. 
Stoffet kjøpte jeg på Grønlykke for mange år siden. Jeg tror det er Liberty, men jeg er ingen ekspert. 
Helt nydelig er det ihvertfall!





Deilig mykt å ha rundt halsen:)


Anbefales - fysisk, så vel som estetisk;)

5 kommentarer:

  1. Så fint!!! Lag et til meg også :) Kult bilde av deg!

    SvarSlett
  2. fiiint! herlig stoff og god idé :)

    SvarSlett
  3. Superfint!!! Jeg er betatt men må ha oppskrift/fremgangsmåte, pliiis! Klem

    SvarSlett
  4. Det er nok bedre å ha en sånn type stropp rundt halsen enn den som følger med kameraet:) Fin var den i alle fall! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails