tirsdag 30. august 2011

Vant du?






Jeg (og random org) har endelig trukket vinnerne av giveawayen:)

Gratulerer til


og




Jeg synes det er litt vanskelig å bestemme hvem som skal få hvilken premie, derfor får Skjerstad velge hva hun helst vil ha, siden hun ble trukket først:) Bok eller muffins-pynte-sett?



Takk til alle som har lagt igjen kommentar, både på gi-borten og på de andre innleggene mine i det siste:) 
Jeg setter pris på og blir glad av hvert eneste ord:)



Og til de som ikke vant denne gangen; det blir sikkert ikke lenge til neste gi-bort ;)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinnerne! Håper de blir fornøyde med premien sin:D Jeg vet jeg hadde blitt det:D

    Bli gjerne med på min give away:) Rosa give away!

    SvarSlett
  2. Wuhu! Første gang jeg vinner ;)

    SvarSlett
  3. HURRA !!!! Jeg vant :) Tusen takk :)
    Jeg har veldig lyst på den boken :) :)

    Gratulerer til Hjertebank også .

    Sender deg en mail ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje til vinnararne!

    SvarSlett
  5. Gratulerer til begge de heldige vinnerne:)
    Trine:)

    SvarSlett
  6. Gratulere til de 2 vinnerne..
    Mari Johanne

    SvarSlett
  7. Gratulerer til vinnerene!!

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer til vinnerene!
    Og du, ville bare si at jeg er så glad for at du er her. Det du deler og skriver. Takk for alle gode kommentarer og ord. Det varmer! ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails