torsdag 25. august 2011

På elefantjakt

Mama Lola spurte nylig i et innlegg: "Hvor mange elefanter har du?"
I dag har jeg gått på elefantjakt her hjemme og selv om jeg ikke har det sterkt etterspurte elefantstoffet fra Småfolk, har jeg da mange andre snabeldyr:)

Her er et utvalg:

Stoff



2 baby-sengesett 



Leketøys-elefanter og i bakgrunnen, tapet fra Ferm Living.

 Papir fra Minimega og Blafre, og tapet fra Retrovilla




Vintage klesmerkelapp


Pulsespill fra Djeco.


Historien om elefanten Babar.

Jeg anbefaler å ta turen innom Mama Lola
En fantastisk fin og fargerik blogg har hun!



Ha en snabelgod dag:)

9 kommentarer:

  1. Kjempesøte elefanter! Rart at så store dyr, kan portretteres så nusselige! :)

    SvarSlett
  2. :) Elefanter er jo så fine, så en kan ikke få nok av de! god dag til deg!

    SvarSlett
  3. Elsker elefanter jeg ;)

    Takk for link!
    Har ikke vært innom den bloggen før.
    Digger lageblogger som gir inspirasjon...

    SvarSlett
  4. Det var mye herlig! Elefantastisk;-)

    SvarSlett
  5. Fine elefantene. Jeg har hatt sangen "En elefant kom masjerende osv" på hjernen i en evighet nå og det passet jo egentlig fint å nynne den når jeg leste dette innlegget :)

    SvarSlett
  6. Ej hvor et dejligt elefantindlæg:) fedt du hoppede med:) og skønne skønne elefanter altså:) og tusinde tak for dine søde ord om min blog:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlett
  7. Elefanter er morsomme. Elefantsangen er en av favorittene her i hus. Hos det minste familiemedlemmet i alle fall :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails