mandag 22. august 2011

Enda en settekasse




En settekasse fra Søstrene Grene har fått maling og tapet/papir. 
Hvor mange settekasser kan man ha i ett hus mon tro? 
Det er nemlig ordentlige morsomme små prosjekter:) 
Denne skal henge under trappa i stua - i det som skal bli en lekekrok etterhvert!

 Vinnerne av gi-borten min skulle egentlig trekkes i dag, men jeg har bestemt meg for å gi den en uke til! Tida har jo bare fløyet av sted! :)
Så nå har du muligheten - vil du være med så heng på!


Ha en fin uke:)

6 kommentarer:

  1. Fantastisk. Så flink du er

    SvarSlett
  2. Kjempefin settekasse!

    Tja, hvor mange? Så mange som hjertet begjærer ;)

    Du, jeg har enda ikke lagd min første settekasse. Kjøpte en sak her som jeg skal male og tapetsere. Gleder meg skikkelig!! :)

    SvarSlett
  3. For en morsom liten ting. Har en sånn settekasse, formet som et hus jeg også, har tenkt å finne på noe med den.

    SvarSlett
  4. Otroligt fin!! Jag påbörjade precis en ny prylhylla här hemma och nu fick jag ännu lite mer inspiration att göra klart den. :-)

    SvarSlett
  5. æææælsker sættekasser, din er meget fin og sød :) og dem kan man ha´ maaaange af ;)

    SvarSlett
  6. Ooooh! Den var fiiin! :-D *ønskerseg*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails