fredag 12. august 2011

Høst = loppis!

Puh! Høsten første loppemarked er vel overstått! Veldig fornøyd med at sesongen er i gang og selvfølgelig også med funnene mine:)

Jeg er jo alltid høy av adrenalin på slike loppemarkeder jeg! Helt skjelven og gira! Ble ikke bedre av at
selveste Pia stod og ropte "heia, heia" når jeg kom løpende! Det må ha vært litt av et syn! Meg med armer og bein til alle kanter og helt vill i blikket! Haha! :) Men veldig koselig å se deg igjen, Pia:)
Tror kanskje jeg så Tone i køen også, men var såpass usikker at jeg ikke turte å gå bort. Hadde du grå skjorte-tunika på deg og gult belte, så ble du spottet;) Hvis ikke har jeg glodd veldig på en ukjent dame...

Nå blir det noen loppeinnlegg i dagene fremover, for det blir litt mye å vise frem alt på en gang! Men dette er ihvertfall noe av dagens fangst. Mye ting til lillegutt her altså. Vanligvis er vi ganske strenge på at han ikke skal få for mye utenom jul og bursdag, men når det gjelder lopper og bruktfunn glemmer jeg  visst fort de prinsippene mine...;) Jeg har fått meg nattbord da! Veldig fornøyd med det:) Du ser det kanskje gjemt blant alle lekene...?





Et sånt kasseapparat hadde jeg så lyst på når jeg var liten! Blir nok mamma som okkuperer den leken, tenker jeg;)



 Mannen ble nostalgisk da han så denne lekekassen. Oppbevaring får vi aldri nok av (ihvertfall ikke når det fins så mange fine lopper....)

 En skikkelig retro sengerand:)


Nå må det vaskes gitt!
Gleder jeg meg til å se Monika sitt blogginnlegg. Selv gode venner løper om kapp når det er kamp om loppene;) Det blir spennende å se hva hun stakk av med!


Ha en fin fredagskveld 
og nyt helgen!

17 kommentarer:

  1. Ojojoj!! Loppis!! Så gøy! Men visste ikke at det var høst??!! ;)
    Kjempefine ting! Likte ekstra godt kassapparatet, også var alle pengene intakte også! Ikke dårlig :)

    GØY at sesongen er i gang! Jeg gleder meg!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  2. Dæven, er du i gang allerede?!? Tror det er fire uker til mitt første, når jeg ser alle funnene dine føles det aaaaltfor lenge... Jeg ønsket meg også intenst sånt kassa-apparat som barn, men torde aldri si det til mamma og pappa siden det var mest treleker hjemme hos oss.

    Den sengekanten tror jeg du kunne fått mye for i Sverige, tar jeg ikke mye feil er det Dunderklumpen-mønster som er veldig poppis hos naboene våre.

    Gratulerer med mange fine funn!

    SvarSlett
  3. He he, det er alltid artig å se når flokken kommer løpende ved loppemarkedets åpning. Regna med at du ville være der, og sannelig var du i tet!:) Masse fint du hadde fått tak i - den med Dunderklumpen var flott!

    SvarSlett
  4. Oi, så mye fint!! Jeg ønska meg også slik kassaapparat :p Og ja, det er Dunderklumpen mønster! Han hadde jeg bok om når jeg var lita! Snodig fyr :)

    SvarSlett
  5. neimen næææ, det var jo meg jooo! så gøy! og jeg som så etter noen som liknet deg:) men jeg så ingen som stirret altså, hi hi, da hadde jeg nok kjent deg igjen! Tror ikke jeg ville kjenne Pia heller jeg... så bare Gry med Kakle, med masse stoffer over armen:))) jeg fant ikke et eneste retrostoff denne gangen jeg.

    Er det flere bloggere fra byen? Monika? så moro, den skal jeg følge:)
    skal en tur i morgen også jeg å se hva de har funnet frem "under bordet". hyggelig om vi "sees igjen" hi hi
    håper det er litt roligere da.

    Klem

    SvarSlett
  6. Oh, herre jösses vad mycket härliga loppsifynd! *lycka*

    SvarSlett
  7. Fine funn. Det kassaapparatet var kjempesøtt og jeg ble helt nostalgisk av den lekekassa... hadde akkurat maken selv:-)

    SvarSlett
  8. herregud jente, ble det noe igjen til resten av byen el?!

    SvarSlett
  9. Oi, den sengeranden er jeg bare litt misunnelig på:-)Jeg har akkurat dette sengesettet fra da jeg var liten, og har tenkt å bruke det til sønnen min etterhvert.. så en sånn sengerand i sprinkelsenga hadde vært knall:-)
    Ha en fin kveld!:-)

    SvarSlett
  10. ÅÅÅÅÅH! Fytti katta så mye kult du fant da. :) Jeg har skikkelig loppisabstinenser og i morgen har jeg tenkt å ta med meg lille snupp og gå på et kirkeloppis, så får vi se om de har noe skrimmel skrammel som faller i smak :D *♥*

    SvarSlett
  11. Gry med Kakle kjenner jeg! Er det på Konsberg loppisessongen starter så tidlig?

    Du fant sannelig mye fint!
    Det som er så fint med loppis og bøker, er at man kan kjøpe bøker med fine bilder i. Klippe de ut og lage bursdagskort av de. Det hadde hverfall jeg planer om denne høsten....vi får se....

    Fin hælg! Klæm

    SvarSlett
  12. Så mye fint du fant vennen! Er sikker på at Randi blir misunnelig på den Lille My telleboka ;) Skjønner egentlig ikke at du fikk med deg alt dette jeg, og deeen stoffhaugen i tillegg, dreven er du!

    SvarSlett
  13. Designhund: Jeg skal i morra også jeg, drar med meg nann og barn nok en gang;) Var ikke flust av retrostoff i dag, det vet jeg, for jeg var først! Håper vi får hilst på hverandre i morra da:)

    Kaptein Biff: Nei;) Her er det bare å kare til seg det man kan;) Jeg har det med å bli vel ivrig også da;)

    ReVinyl: Ja, det er på Kongsberg:) Har ikke tid til å vente vi vettu;)

    SvarSlett
  14. ojj ojj hvor heldig du har vert :D Tavla var skikkelig kul :) Å sengeranden var søøøøt :D

    SvarSlett
  15. hei hei!
    Så mye fint du har funnet! Retro-funn! :)
    Jeg bruker også lete etter bøker... folk gir bort så mye fint atte :)

    SvarSlett
  16. Så mye fint!! Flink du er! Og se - jeg har fått meg konto! ;)

    SvarSlett
  17. skulle du finde på at ville skille dig af med den fine sengerand så vil jeg gerne bytte eller købe :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails