mandag 8. august 2011

Grå ullgenser blir til lodden regnsky





Nei, jeg har ikke for vane å klippe istykker alle familiens klær...;) Men når de først er ødelagt eller av en annen grunn ikke kan brukes lenger, er det jo kjekt at de kan bli til noe fint:)
Her under er noen av mine tidligere prosjekter:







Denne regnskyen, i en blanding av bomull og angora, ble klippet ut av en genser som både hadde hull og var krympet i vask. Skyen er ikke helt ferdig enda, dråpene må sys og så festes til skyen med fiskesnøre. 
Og så må jeg finne ut hvor den skal henges opp...:)


Fin mandag:)

9 kommentarer:

  1. Skikkelig fin regnsky! Så lurt å utnytte ødelagte klær i stedet for å hive de i bosset. Selv har jeg nettopp "reddet" en genser til veslejenta i huset. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Flott ide. Men har vi ikke nok regnskyer da? :-)

    SvarSlett
  3. Du er kreativ! Takk for i dag - det er ikke ofte jeg kjenner igjen noen bloggere/at noen kjenner igjen meg. Men det var fint, og antageligvis vil barna våre bli lekekamerater:)

    SvarSlett
  4. Så tøft!
    Du er jammen meg en kreativ sjel...
    Hva blir det neste? ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Kul sky :)
    Og flott med gjenbruk!

    SvarSlett
  6. Fineste rengskya!
    Æ <3 gjænbruk!

    SvarSlett
  7. Søt regnsky - om sant noko kan seiast :) godt at klede kan brukast på mange måtar :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails